bada kanske ;)

ja nu har ja städat en del. nu är det bara badrummet kvar å vika in tvätt i garberoben men det får vänta tills i morgon för nu hade jag tänkt att lägga mej i ett bad. ennu en update i nutrillette världen. en så länge går det fortfarande bra. jag har fortfarande inte fuskat å det känns bra. pratade med ann också en utav tjejerna som jag gör detta med hon hade heller inte fuskat. duktigt stumpan. snart kommer spårlöst på tv 4. jag älskar det programmet, men man får allt gråta en skvätt. älskar sånna program som går rätt in i hjärtat. så missa inte det. ne nu svämmer det snart över med vatten i badkaret så dags att rusa. hörs i morgon. för ja kan nog inte komma på något mer å skriva i dag. så vi får ta det i morgon. kanske kan komma upp lite mer bilder då med. om ja kommer ihåg det så ska ja ta kort på mina å tjejernas muskler från gymmet, mohhahahaha.

Puss o kram å natti babes.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasiken va duktiga ni är :) Kommer gå skitbra!

2010-02-08 @ 19:51:24
Postat av: Bettan

Oj glömde skriva namn :P

2010-02-08 @ 19:51:55
Postat av: Mamma

Ja jag gillar spikmattan skall ta mej en lur på den sedan! Puss o Kram

2010-02-08 @ 20:13:18
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Caroline

Om du vet så vill jag bara påminna dej, och om du inte vet så vill jag bara upplysa dej :) om det är jätte viktigt att du dricker MYCKET (minst 2 liter per dag) med vatten när man går på pulver diet, så fuska inte med vatten drickandet! Kram

2010-02-09 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0