Åh......................

Nu är det riktigt jävla fittigt jobbigt med den helvetiska nutrillet diet. Jag är verkligen sugen på ALL slags mat. Till och med sådan mat som jag inte ens gillar. I mitt huvud snurar det bara runt tankar på sushi,pizza,lasange,hamburgare,kyckling,thaimat,fläskfile,potatisgratäng,räkor,tonfisk. Ja verkligen alls slags mat. Till och med blodpudding som jag hatar. Detta jävla sug efter mat tar snart kål på mej. Men jag skall klara det. Jag måste. Kämpa, kämpa. Får gå å knapra på en morot. för man får ju äta grönsaker. I morgon när jag vaknar skall jag åka ner å köpa råa champijoner för det stod det att man fick äta. fy sjutton va gott det hade vart med kebab rulle nu. Jag får nog helt enkelt gå å lägga mej å sova bort suget. Å tränings verk har jag som innåthelvete, å cp trött i hela kroppen.Shit vilket klago inlägg det blev nu då. Men jag vara bara tvungen att få ur mej detta på nåt sätt. Arg som ett bi är jag med. För ingenting å lätt irreterad. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..........

GOD NATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0