Tack för en ball söndag kalsongless mannen å compani.

Jadu kotten du är the kalsongless man. gud så roligt vi haft på våran promenix i dag. du,jag sofie å andreas the gang bang haha. jaga kossor å allt va ni e galet skapta för haha. så tack för att ni gjorde min tråkiga söndag till en ball sådan. gott var det med thai mat ocskå. lilla kajsa sov med mej å markus i natt med mysigt var det. kajsa du är min lilla pärla. världens goaste är du. så min söndag har varit väldigt bra. hur har eran söndag varit? men varför måste helgen vara så himla kort när man är ledig å så himla lång när man jobbar på helgen? kunde det inte varit tvärtom? hela denna veckan har bara sprungit i väg. det känns som att det enda man gör är att jobba sova å äta. å så går det om å om igen. synd att man inte har mer tid över till sådana här skojsigheter som har varit i dag. men minst en gång i veckan tycker jag att man skall försöka hinna med å umgås med dessa hel sköna grabbar. Denna veckan som kommer nu ser jag verkligen inte framemot. att vara ledig en enda dag på en hel vecka är inte rockigt men rik blir man i alla fall. så snälla gud låten denna veckan gå fort som fan. nu ska jag nog kolla lite tv sen blir det sängen upp halv sex i morron. natti natti.


PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va skriver du din buse!

2009-09-06 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0