nu så :)

Nu har det ennu en gång gått en längre tid sedan jag uppdatera. jag är ledsen för det. för i grund och botten tycker jag ju att det är kul att blogga. såg att lilla therese hade kommenterat att hon ville att jag skulle uppdatera så nu fick jag fane med ta tummer ur röven å göra det. vad har hänt sen sist? jag å markus har ätit sushi på kumla anstaltens parkering. vi tyckte det var en väldigt romantisk plats att äta sushi på eftersom att vi båda gillar filmen tusenbröder hahah. kul var det i alla fall å göra något annorlunda. annars så har det inte hänt något speciellt. har jobbat å stått i å regnet bara öser ner. i helgen skall jag vara barnvakt åt min lilla syster dotter. så det blir en lugn helg. vad händer för er? nu ska jag skärpa mej med uppdateringarna å försöka göra det oftare.


Pussipussi.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sushi på fängelset det var inte illa! Ni är för roliga. Kram

2009-09-03 @ 20:03:05
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: tess

gött Sanna !!!! du är grym, vet inte vad jag ska gö i helgen,ush...måste bli frisk iallafall..Kram

2009-09-03 @ 23:52:17
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ja äntligen lite uppdatering :D Längtar till nästa :P

2009-09-04 @ 09:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0