Måndag den 7e september år 2009.

I morse steg jag upp ur min underbart sköna säng för att hoppa in i duschen för att sedan åka å jobba kl sju. och jag var faktiskt förvånansvärt pigg i morse. vet inte vad som har hänt med mej men jag har alltid varit världens morgon tröttaste människa. dagen gick väldigt fort med, det är så härligt när den gör det. när ja kom hem tog jag ett varmt bad å sen kom älskligen å vi lagade mat. bulgur kött å grönpeppar sås. efter det gick jag å handlade på coop. en härlig liten promenad i blåsten å regnet men man är väl viking så det gick bra endå. nu kommer älsklingen snart hem från gymmat å vi skall mysa till en wallander film. för i morgon har vi båda sovmorgon. så ni får ha en trevlig kväll för det skall jag ha i alla fall.

Massa pussar å kramar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

C O O P ???

2009-09-09 @ 18:59:37
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0