LEDIG JIPPIE!

Gud va skönt att jag tog ledigt i dag. Jag har sovit som en gris å huvudet värker. Nåt virus finns i min kropp nu med tanke på min bröst smärta som strålar ut i ryggen. Men enligt farbror doktorn är det en muskelinflammation jag har åkte på. Men men tycker det är konstig att den inte ger med sej. Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sen ta en skogpromenad å leta guld(kantareller). Sen får det bli lungt efter det. Älsklingen kommer hem vid halv fem å då ska vi laga mat. en utav mina favoriter. spagetti å köttfärsås. MUMS. sen så är det idol i kväll Jippie. Hoppas det kommer ennu en pajas som jag skrev i mitt förra inlägg om. för tusan va ja skrattade. vilka sköna grabbar. hur ser eran dag ut å vad händer ihelgen? jag har en tråkig helg framför mej bara en massa jobb å jobb. men det är pengar. så det är bara att stå ut å be till gud på att helgen skall springa i väg. så nu får jag kila. ha en underbar dag i det fina vädret. å se till å njut av dessa få soldagar som är kvar innan vintern. sen kommer det bara vara regn å rusk.


Puss o kram skumbanan :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har kollat på klippet nu! Herre Gud vilka sköna typer!!! Kram Mamma Tack för en mysig utflykt!

2009-09-10 @ 16:19:09
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Skumbanan?

Är inne på min första blogg!!

Sanna du skriver bra borde nog bli författare eller?? ditt jobb ett piss på allt det där som inte är värt någonting.

Farväl, companieros! cuba libre! cuba si! Che guevara lever, men revolutionen är död....

Du och din mamma är grymma personer, starka starka, fan vet om blogg är revolution men ni du är staka personer, tjejer som är starka är sexigt men det vet reda du och ni är som en sfinx utan gåta, ser ni på oss män, jag bugar mig för Er......

2009-09-11 @ 17:50:18
Postat av: Anki

Skumbananen vågade inte skriva sitt namn?

2009-09-12 @ 10:50:21
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

gumman, vi måste parta asset av oss snart i miss you ! Löööööv!

2009-09-15 @ 14:41:18
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: patrik

skönt att vara ledig..hoppas du blir frisk snart...kul att läsa det du skriver....

2009-10-27 @ 08:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0