Finaste konstverken som finns.

Ja å då undrar ni såklart vilka konstverk som jag menar. men nu ska ni slippa att undra för dom finaste konstverkern som finns är det som jag å älsklingen gjorde alldeles nyss. å då menar jag inte någon ny sexställning eller så haha, jag menar såklart våran matlagning idag. vi gjorde alledeles egen å super god sushi. det var väldigt pilligt å kladdigt men jag tyckte i alla fall att det blev väldigt bra för att vara första gången och gott blev det också. ni som inte har ätit sushi måste verkligen prova det. nu ska vi snart lägga oss i sängen å kolla på män som hatar kvinnor. jag å älsklingen började å se på den men då var det en viss herre som började snarka. så jag såg klart den själv så nu får jag se den en gång till för att han vill se klart den. men det har jag ingenting i mot för den var jätte bra men väldigt väldigt läskig. i morgon blir det en full dag med massor av bus. lilla kajsa kommer å hälsar på. så jag å markus skall antagligen åka i väg å hitta på nåt skoj med kajsa å hans brors son. vi får se vad morgon dagen har att erbjuda. nåt som är väldigt skönt är att det är fredag och veckans jobb är över och jag är ledig hela helgen. underbart skall det bli. vad ska ni göra i helgen? nu måste jag slita mej för nu står det män som hatar kvinnor på schemat. ha en underbar kväll så skall jag försöka blogga i morgon igen.

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0