090909

Ja i dag är det onsdag 090909 häftigt va? men något som är ännu häftigare är att jag har varit ledig i dag, men ingen rolig dag i dag inte. jag har näst intill legat i sängen hela dagen å kännt mej hängig å det är inte speciellt rockigt. haft ont i huvudet å ont i kroppen. hoppas det inte är svininfluensan som är på g. men det tror jag inte för jag känner mej redan lite bättre. men jag har kollat på andra avenyn å idol i dag så något har jag underhållit mej med i alla fall. nu skall jag snart gå å hänga upp tvätten som ligger i maskinen å väntar på att bli upphängd sen så skall jag göra lite morötter å dip som jag kan smaska på till idol. typsikt är det att både idol å efterlyst skall gå samtidigt i dag. jag vill ju helst se båda programmen. men jag funderar på att välja efterlyst för jag tror att man kan se idol på hemsidan sedan. det kunde man i går i alla fall. någon som vet? får kolla upp det. i morgon blev jag ledig. skulle egentligen jobbat i morron men eftersom att jag bara egentligen skulle vara ledig en enda dag denna veckan å ja känner mej hängig så unnade ja mej en semester dag. så tack lisa för att du ville jobba. å ja kommer snart ner å hälsar på i din nya lya. ne nu får jag gå innan tvätten möglar.

Pusssiss!


Kommentarer
Postat av: JOJJO

Krya på dej Gumman! KRAM

2009-09-09 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0