tjingeling im tingeling.

Gud så dålig jag har blivit på att uppdatera dej min kära lilla blogg. varför jag har blivit så dålig vet jag inte. för egentligen tycker jag att det är skit kul att blogga. men det har väl helt enkelt inte funnits tid till det. jag har jobbat en hel del å vart med markus. jag å tjejerna från jobbet har varit duktiga å sprungit vår ruset med. eller jag, johanna å sofie sprang bara lite å gick resten. men det var mysigt i alla fall. i lördags var det också världens ballaste firmafest. jag säger bara tingeling. har nog aldrig varit med om en sådan galen firma fest innan haha. i går fyllde min lilla mormor år med så på söndag blir det kalas för henne. hon e nog världens sötaste å bästa mormor. på lördag ska jag med min lilla markus å grilla hemma hos hans kompis å på fredag ska jag träffa min syster å prova klänningarna som har kommit som vi skall ha på bröllopet. för er som inte vet så skall min syster gifta sej den 13 e juni å jag skall vara tärna. och det är verkligen inte långt kvar. shit vad tiden går fort. den 12e juni skall jag göra mitt livs första spa besök. har aldrig varit på spa innan. men efter allt som man har hört om det så skall det vara jävligt gött. min lilla kompis elina som har flyttat till skåne kommer å hälsar på i helgen. gud vad jag har saknat dej tösen. och efter sommaren skall hon lämna skåne land å flytta tillbaka hit till kungsbacka. å det skall verkligen bli kul snuttan. snart kommer lilla bettan hem också å skall vara hemma under hela sommaren. så jag känner på mej att denna sommaren kommer att bli hel bra. det kommer hända massa kuliga saker. nu skall jag gå upp å äta lunch å sen hoppa in i duschen för att åka å jobba. ha en bra dag så ska det inte dröja allt för länge tills nästa uppdatering. puss o kram!

Kommentarer
Postat av: jojjo

hihi jaa den va verkligen grym firmafesten;P uppdatera snart igen:P

2009-05-13 @ 16:06:42
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Henke

Ja, vi hoppas på en ball sommar. Våren började nice, men gick till historien som den rövsämsta nånsin alla kategorier...

2009-05-14 @ 10:27:11
Postat av: Henke

...ursäkta språket...

2009-05-14 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0