Jag blir så trött på mej själv!

För ungefär tre dagar sedan så skulle jag vara så himla duktig å frosta av min frys för det behövdes verkligen. Och inte nog med det så har jag ätit nyttigt i två dagar. Tonfisk å bulgur. Och eftersom att man varken har tonfisk eller bulgur i frysen så märkte jag självklart detta alldeles för sent. jo det var nämligen så att i morse när jag gick upp tyckte jag att det luktade så himla konstigt i köket, så jag tog reda på varifrån lukten kom å öppnade då frysen. där låg all mat upptinad å varm å det var bara att slänga all mat för den var helt förstörd. åh jag blir bara så trött på mej själv i bland. så jäkla klantigt. så nu måste jag inhandla saker på nytt som man behöver ha hemma i frysen. jävla skit också. så himla klantigt av mej.!


Kommentarer
Postat av: tess

fy fan att frosta av aldrig roligt =/ håret e faktiskt bättre när man har fixat till de. hehe typiskt mej moahahhaaa ha de bra ! kramen

2009-05-01 @ 17:21:09
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: Henke

hehe...synd på maten ,men liiite roligt var det allt ;) kram

2009-05-01 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0