god morgon snyggingar.

hoppas ni hade en bra valborgsmässoafton i går. min var i alla fall bra. jag å tjejerna skulle egentligen åkt in till gbg på festat loss men det blev aldrig så. men vi skulle egentligen ha gått ut i kungsbacka men det blev inte så heller. det blev vin kväll hemma hos johanna å lisa istället med sofie å john. å det var super trevligt. det var skönt att jag hade så nära hem när jag blev trött å ville sova. det är underbart fint väder ute med. och nu kommer jag att vara ledig i sex dagar i streck vilket skall bli så skönt. hoppas det fina vädret håller i sej dessa sex dagar. i dag skall jag å markus på picnic till nåt mysigt ställe som jag inte får reda på. och i morgon blir det grillparty hemma hos hanna å emilie i långedrag. och på onsdag ska jag springa vårruset med jobbet. och i stället för vatten i vattenflaskan skall jag å johanna köra på vin. haha galet. annars så har det inte hänt så mycket mer. jag har jobbat som en galning så det skall verkligen bli skönt att vara ledig i dessa sex dagar nu. underbart :). både i går å i förrgår var det typ kaos på jobbet med svin långa köer. så man var helt slut när man kom hem. så man somnade verkligen på två sekunder. nu ska jag gå upp ur sängen å äta frukost å sen ta en härlig dusch. sen blir det nog en liten tripp ner till kungsmässan med lisa,sofie å johanna å kanske john tror jag. ha nu en super bra dag mina gull ungar för det tänker jag ha. puss o kram!







Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad mysig han är! Hoppas ni får en trevlig picnik :) Vi var med Johans kompisar igår...

2009-05-01 @ 12:39:04
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0