go morron kompisar.

klockan är bara kvart över sju å lilla sanna är vaken. egentligen hade jag inte behövt att gå upp förän kl åtta. men eftersom att markus åkte till jobbet kvart i sju kunde jag sedan inte somna om. i dag börjar jag jobba kl nio. å kl fem i dag skall det provas klänningar. ska bli kul :) åh äntligen är det helg. och jag är ledig. så jäkla underbart. denna helgen har jag verkligen sett fram emot. å så kommer lilla elina upp från skåne å hälsar på. det ska bli så himla kul å träffa henne. just nu i denna sekund önskar jag att jag börjar kl tre för ja e så himla trött. så det hade vart skönt att somna om. men eftersom att ja måste börja göra mej i ordning kl åtta så är det ingen ide att somna om. men när klockan är tre kommer jag inse hur skönt det var att börja tidigt för då kommer man ju trots allt hem tidigt. kanske borde gå upp å äta frukost för en gång skull? ha nu en underbar fredag så skall jag gå upp nu.

Pussar pussar i bua bussar :)





Johanna,Ann å jag. Ni är för goa flickor!




världens bästa syster :)

Kommentarer
Postat av: jojjo

Snygga bilder =)

2009-05-15 @ 22:51:10
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0