2009-05-28

nu va det länge sen igen som jag bloggade. tiden bara springer i väg. fattar inte vart den tar vägen. på den senaste tiden har jag haft väldigt mycket att göra, har inte funnits så mycket tid över till att sätta sej å blogga. jag har jobbat en del. provat tärna klänning som jag skall ha på min systers bröllopet. varit på kalas. vart med min underbara pojkvän markus. å jobbat ennu mer. vart ute å gått. ja tiden har inte räckt till helt enkelt. i dag har jag haft sovmorgon vilket var underbart. sen när jag kände mej utvilad gick jag upp å städade både köket å badrummet och satte på en tvätt maskin. så nu är det jätte fint :) och nu snart skall jag hoppa in i duschen för att sedan åka å jobba. jag har oxå hunnit med att göra en jätte god sallad med tonfisk å bulgur. och i morgon skall jag jobba sen direkt efter jobbet skall jag åka å hämta min syster dotter i skolan för hon skall sova hos mej i mellan fredag å lördag. kommer verkligen bli hur mysigt som helst. sen på lördag förmiddag skall vi prova klänningarna inför bröllopet en sista gång. mindre är tre veckor kvar till bröllopet. kommer bli lajbans. sen om det är fint väder på lördag efter klännings provningen så skall jag å markus gå på liseberg. ja det var väl det hela. som ni ser jag har ganska så fullt upp. det är verkligen fullspäckat enda fram till bröllopet. min kusin tar studenten med. å så ska vi öva i kyrkan inför bröllopet på måndag. gaaah hur skall jag hinna med allt?? nu måste ja rusa in i duschen för att hinna till jobbet. ha det underbart tills vi hörs igen mina kära läsare.



Pussss!

Kommentarer
Postat av: cissilino

glöm inte att ta med skorna så längden blir ok

2009-05-29 @ 00:43:30
Postat av: Henke

I need to see the face of God. Now.

2009-05-30 @ 10:19:04
Postat av: Henke

Shit, God showed his face for a bright flashing second then turned away again. Back on square one.

2009-06-12 @ 09:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0