Spårlöst.

kollade nyss på spårlöst som gick i dag kl 21 på tv4. i dag handlade det om en ung tjej som letade efter sin pappa. och hon fann honom på andra sidan jordklotet på hawaii. att se dom återförenas gick verkligen rätt in i mitt hjärta. för då började jag tänka på hur myckert jag saknar min pappa. och då kom tårarna. för min pappa kan jag inte hitta på andra sidan jordklotet. han är så långt uppe i himlen så att man inte ens kan åka dit med ett rymd skepp. men jag önskar att man kunde det. för det hade vart så härligt att få ge min pappa en stor kram å tala om för honom hur mycket jag saknar och älskar honom. om det endå gick å göra så. men det går bara att genomföra i fantasin. :(




Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla söta rara gumman!Gör den resan i fantasin ta ett rymdskepp och åk och ge din pappa en kram! Jag skulle vilja ge dej en stor KRAM nu med en gång! Älskar dej!

2009-03-23 @ 22:11:06
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Henke

Angel, din pappa är ju inte på Hawaii. Han är närmare än du kanske tror - du har ju kvar honom i ditt hjärta :)

2009-03-24 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0