Its hurts!

Gårdagen som var i går var en sådan dag som man helst vill glömma och inte känna sej det minsta berörd av. Men tyvärr så går det inte. För i går va nog en utav dom värsta jag haft på länge. Hände en sak på morgonen i går som gjorde att jag var jätte ledsen hela dagen. Och väldigt väldigt trött. Det enda som jag var sugen på att göra var att ligga i sängen hela dagen å sova bort denna helvetiska dag. Men det gick tyvärr inte. Var tvungen att jobba mina 11 timmar i förbutilken i går på jobbet. Och jag måste nog säga att så trögt har nog aldrig en dag på jobbet gått innan. Tiden går oftast trögare när man inte är på humör. Men så ledsen å nedstämd som jag var i går har jag inte varit på evigheter. Men jag lyckades i alla fall kämpa mej igenom denna hemska dag. Tack för att du jobbade i går Hanna å gjorde det lite lättare för mej att vara på jobbet. Du är guld värd. I dag är jag fortfarande väldigt ledsen. Hoppas verkligen på att allt detta kommer att lösa sej. Men jag vet inte. I dag känns verkligen livet skit. Jag som har varit så glad det sista. DU gör mej glad. utan DEJ är jag inte den glada sanna. såhär tom å ensam har jag inte kännt mej på väldigt länge. Som om något saknas i mej nu. Kanske det kan vara hjärtat? Men jag hoppas verkligen på allt skall blir bra igen.


Kommentarer
Postat av: Anki

Håller alla tummar och tår för dej! Puss & Kram

2009-03-30 @ 20:34:58
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Marie

Känner med dej.........oavsett orsak till att du är ledsen.

Kraaaaam

2009-03-30 @ 22:53:42
URL: http://havoskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0