its a kind of monday morning feeling!




ny vecka, nya tag. och en massa motgånger som vanligt. men man kan ju hoppas på att motgångarna inte blir lika många denna veckan. jag ska i alla fall jobba måndag- lördag så som vanligt är jag bara ledig max en dag, och det är på söndag. på fredag skulle jag egentligen ha jobbat i mellan 10.30-19.30 men var tvungen att byta den tiden så nu jobbar jag mellan 9-15, för på fredag skall vi prova klänningar till bröllopet. det ska bli himla kul. men kan inte tänka mej själv riktigt i en sådan fin klänning. men det kommer säkert bli bra. på lördag ska jag bowla med jobbet. jag å ann har dragit i gång det. är så himla kul att hitta på nåt med jobba kompisarna för dom är så stört sköna. har ni skrivit upp er på listan mina underbaringar?? hoppas det är många som kan följa med på lördag i alla fall. hade vart super nice. nu ska jag gå å hänga tvätt för att sen ställa mej å göra mat. chili con carne blir det nog i dag. å sen blir det jump in i duschen för att sedan åka å jobba. så hade a good day.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0