fin kärlek.




I morgon kommer det verkligen kännas på riktigt att min syster ska gifta sej. för i morgon ska vi åka å prova tärna klänningar inför bröllopet. jag ska ju vara en utav min systers tärnor va nu en sådan gör haha. men jag antar att jag bara skall gå bakom henne å se glad ut i en stor vacker klänning. tänk om jag skulle snubbla.? det är så typiskt mej att göra en sådan grej. ne så får jag verkligen inte tänka för då kommer jag snubbla hihi. men jag är verkligen glad för min systers skull. å snubben hon ska gifta sej med är skit bra. hon kunde inte ha valt någon bättre. hoppas deras kärlek varar för evigt. för dom har ju också världens finaste dotter tillsammans. nu ska jag snart åka å jobba. börjar kl tre. de känns inte som om jag gör något annat. segt e det. men det är goa pengar i alla fall. får se framemot söndag för då är jag ledig. men nästa vecka har jag inte en enda ledig dag hur det nu skall gå. men det är bara att bita i hop.
ha en underbar torsdag mina kära.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anki

Snubbe och skit bra du e go du! Kram

2009-03-12 @ 20:23:18
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: cissilino

du ska gå framför mig, så det är jag som kommer se när ni snubblar, men va inte rädd vi ska öva i kyrkan innan, tur kanske hi hi

2009-03-12 @ 21:43:03
Postat av: cissilino

du ska gå framför mig, så det är jag som kommer se när ni snubblar, men va inte rädd vi ska öva i kyrkan innan, tur kanske hi hi

2009-03-12 @ 21:43:28
Postat av: Anki

Hi hi jag får också se när du snubblar hjärtat!

2009-03-12 @ 22:32:29
URL: http://anci62.blaogg.se
Postat av: Anna-Carin

hehe, jag tror på dig sanna <3 kommer säkert gå jätte bra! ses snart! pussen

2009-03-13 @ 09:08:58
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/
Postat av: Caroline

Blev det några fina klänningar ? :)

2009-03-15 @ 10:16:24
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: John&jojjo

Du ska bara veta hur jobbigt det är att vara i thailand;) så klaga inte

2009-03-18 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0