Solen skiner,vinden är varm å jag luktar solkräm.

I dag har jag spenderat min lediga dag på stranden med min goda vän amanda. det var hur mysigt som helst å det blev massor av tjej prat. åh när vi väl ligger där å schteker så blev vi sugna på musslor. kanske en knäpp grej men det är faktiskt väldigt gott. så vi avslutade solningen på stranden med en jätte god pizza med just musslor på. så nu sitter jag här på min balkong i skuggan å bloggar å det är helt underbart. snart skall jag hoppa in i duschen för att sedan göra i ordning mej å åka till kyrkan där vi skall öva inför bröllopet. sen i kväll blir det grillmys på balkongen med älsklingen å massor av playa del sol serien. den är förjävla rolig den serien. så vad har ni gjort i dag å vad har ni gjort i helgen? i helgen så tog ja det lungt. i fredags var jag barnvakt å i lördags var jag på liseberg med älsklingen. jätte mysigt var det. så min ledig helg har vart perfekt å underbar med jätte fint väder. så jag är hel nöjd.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Gråbossen

Det är tur att bloggandet finns så man hittar släktingar man inte träffar så ofta. Det var mamma som tipsade.

2009-06-03 @ 22:23:37
URL: http://grabossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0