Semester.

oj oj nu va det ett tag sen som jag skrev här. men bättre sent än aldrig. nu är äntligen min efterlängtande semester här å det är helt underbart. i går började min första semester dag å det firades med massor av sprit med brudarna hemma hos mej med lite grillning med. sen blev det utgång i kungsbacka. men väl ute var det stendött så inte så roligt. men metaltown förklarar ju saken. å kanske fotbollsmatchen med. nu ska jag snart ställa mej å packa för jag å min älskling skall åka till öland i morron å tälta. kommer bli så himla mysigt. våran första resa ihop :)¨så det kommer att bli super mysigt.. nu ska jag diska lite å sen packa så att jag är färdig när älsklingen kommer hem så att vi kan packa in allt i bilen. ha en underbar vecka för det skall jag se till å ha.


Pussss

Kommentarer
Postat av: tess

hoppas ni får de kannnooonnn

2009-06-28 @ 14:05:42
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Saknar er gumman!

2009-06-29 @ 22:02:26
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0