Michael Jackson.

Ni missade väl inte den vackra minnesceremonin i går på tv4 för michael. det var nog nåt  utav det vackraste jag har sett. han berör mej så mycket. jag har aldrig reagerat såhär starkt när någon kändis har dött innan. han har haft ett så hemskt liv. han var inte värd att dö. han var en fin människa. och jag tror att han var en väldigt bra pappa med. kolla detta klippet när hans dotter tar farväl. mina tårar blev till hav när jag såg hennes tal. det måste ha berört hela världen. å en sak som jag är säker på. jag tror inte han var pedofil. han var en alldeles för fin människa för att kunna göra något sådant hemskt. vad tror ni?



http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/mj58_09/article5484575.ab






Det är så hemskt att så unga barn ska förlora sin far i en sådan tidig ålder.
Det är också hemskt att en sådan fantastisk man som michael ska gå bort alldeles för tidigt.
varför gjorde ingen nåt?
Ska han behöva dö för att folk ska öppna ögonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0