jävla fitt dag det har varit då!

Usch i dag har det verkligen inte varit min dag. jag har haft ont i magen,mått illa, vart yr, haft ont i bröstet, varit så trött som man bara kan bli, å jobbat hela dagen å varit nere helt enkelt. så i dag har det verkligen varit en dag som jag snabbt vill glömma. har varit jävligt klantig med. tankade bilen förut med när jag hade släppt av markus i kållered där han ska på fest i kväll, så glömde jag självklart att sätta på tanklocket. å jag gasade ut på motorvägen på väg hem å vips så var tanklocket i bort fluget. jävla fitt dag säger jag bara. å så har det varit massor av gnälliga kunder på jobbet i dag. jag står inte ut med fler sådana här dagar. men som tur var slutade dagen bättre än va den började i alla fall. för min underbara vän caroline skrev nyss på msn att hon följer med ut å festar med mej å dom andra i morron. åh då blev jag så himla glad. för jag har alltid så himla kul med den tjejen. shit vilka galna fylle kvällar vi har haft i gbg du å jag hjärtat. i morgon kommer bli den roligaste kvällen på länge nu när carro hänger på känner jag på mej. nu ska jag nog försöka sova lite. skall upp å jobba i morgon. måste gå upp kvart i sju för skall vara på jobbet kl åtta. seeeegt. men jag får ju jobba med min pingla johanna i morron å då är det värt att gå upp tidigt i morgon å ta sej till jobbet. hoppas ni har haft en något bättre dag än mej i alla fall. puss o kram å god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0