bara en vecka kvar nu :(

Men inte skall jag deppa i hop för det för jag har ju faktiskt ennu en semester vecka kvar som jag har valt att ta ut sista veckan i augusti. Tänk va bra man hade det när man gick i skolan. Då hade man hela tio veckors sommarlov i stället för fem ynka veckor. Fem veckor kanske låter mycket men det går så jävla snabbt. Men inte fan går fem veckor fort när man måste jobba sej igenom dom. Men jag har i alla fall haft en väldigt bra semester. Första veckan så tältade jag å markus på öland. vilket var super mysigt. jag har även tältat en natt i varberg där det blev massor av vin öl å sprit. åh hela förra veckan var jag bara hemma å tog det lungt. det blev några små utflykter i alla fall. jag har också varit duktig å storstädat hela lägenheten så nu är det rent å fint. åh i dag har vart en utav dom bästa på min semester. för i dag har nämligen carro å bettan varit hemma hos mej. åh carro hade med sej sin son vincent med. en gullig liten bebis. å nu ligger jag å väntar på att markus skall komma hem från jobbet för att vi sedan kan gå å lägga oss. för i morgon har vi varit i hop i hela tre månader å det skall firas med en hel dag på lek o bus landet med min syster dotter kajsa å hans brors son william. kanske lite lustigt sätt att fira det på men väldigt mysigt. åh mys pys det gillar vi. jag har även hunnit med att beställa en ny mobil. en rosa en med lucka. för min mobil har blivit hel knasig. det är glapp när man skall ladda den efter att jag glömde mobilen i kylskåpet å här om dagen flög lägga på knappen av å mobilen började lysa blått å blev alldeles varm. så en vacker dag börjar väl den att brinna om jag inte byter ut den snart. så jag hoppas på att den nya mobilen kommer i morgon. den är verkligen efter längtad. har också haft tankarna på att slänga in lite blogg inlägg lite då å då. men glömmer hela tiden av det. men jag skall verkligen bli bättre på att blogga för egentligen tycker jag ju att detta är super kul. så i morgon skall jag försöka att komma i håg å blogga igen. för nu blir det sängdags med tandborstning å snart kommer markus med. så ni får sova så gott mina underbaringar för det skall jag göra i alla fall.


Natti. Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jasså:P

2009-07-15 @ 12:19:59
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Va skönt att du haft en grym semester iaf! Passa på att njut nu sista veckan:) ♥

2009-07-16 @ 00:40:06
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0