gott nytt år

ja nu har det nya året börjat. hoppas det kommer att bli ett bra år. för ja kan ju inte påstå att 2008 va de bästa året som har vart precis. de tre senaste åren som har varit har verkligen varit skit kassa. så nu får vi verkligen hålla tummarna för att de blir ett bra år. fast det började ju inte så bra. började med inventering på jobbet. å det är ju inte det roligaste.
i alla fall, nyårsaftonen spenderade jag i lindome hos min kära vän Erika. de va jätte mysigt å trevligt. god mat å massor av alkohol. precis som nyår skall vara.





Lilla jag :)





Kommentarer
Postat av: jojjo

Så söt så :) ja vill se bilder från nyår ;)

2009-01-01 @ 22:36:39
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Henke

Yep, 2008 var ett skitår det håller jag med om. Men 2009 kommer att bli bättre ;) och som sagt - du är jättesöt på bilden, med superfina hängsmycken som vanligt :) kram

2009-01-02 @ 10:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0