sanna å lövet



i dag har jag känt mej precis lika ensam å ledsen som lövet på bilden. åh jag har heller inte haft ork till att ringa någon heller. så lite får jag ju skylla mej själv. åh jag ska heller inte vara ledsen för jag har det egentligen det så jävla bra om man tänker på alla andra som lever i denna värld å har de så mycket sämre. men i dag har verkligen allt kännts skit. har inte riktigt vetat var ja ska ta vägen. åh har inte haft någon ork till varken äta eller sova. det enda jag har gjort i dag är att ligga på soffan med datan i knät å haft tvn på. men i bland känner man sej inte så sugen på att hitta på något. nu känns det ungefär så som det gjorde i början när jag fick min panik ångest rent ut sagt förjävligt. man vet inte riktigt var man ska ta vägen. åh man vet inte riktigt vad som utlöser den. ja i dag har verkligen tårarna runnit till stora hav :(



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder..

2009-01-18 @ 22:31:17
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0