tråååkigt

i dag känns allt verkligen hur tråkigt som helst. jag är jätte rastlös. hela lägenheten är städad, jag har tvättat, diskat jag allt som man kan göra är redan gjort. det finns bara en liten sak kvar att göra, städa garderoberna. men jag är inte på ett såndant humör i dag. i dag är inte humöret riktigt med mej. allt känns super tråkigt i dag, å jag känner mej verkligen nere. men det finns ingen anledning till att känna sej nere i dag. för det har inte hänt något som ja skulle få mej att känna mej nere. kanske e just det. att det inte händer något. jag blir galen. jag vill inte lägga mej å titta på en film som dom flesta säger att man ska göra när man är rast lös. utan jag vill hitta på någpt. helst något galet. något som kan få en på bra humör. men va finns det att göra? absolut ingenting. nu låter jag säkert jätte negativ å tråkig men det är verkligen så som jag känner mej idag. skit väder är det  ute också. kanske borde ta på mej å gå ut på världens längsta promenad.? men det är ju inget galet. det är ju hur fullt normalt som helst. åhhh jag blir tokig snart. innan när jag var sjukskriven kunde jag vara hemma en hel dag utan att göra någonting å inte känna mej det minsta rastlös. men de va bara för att jag var sjuk då och utbränd. då hade jag ingen ork till att göra någonting heller. ne en promenad får det bli. en snabb dusch å sen en lång promenad. hoppas det kan få mej på bättre humör. han en bra dag. puss o kram...,


Åh grattis till min vän Angelica som fyller 20 år i dag. hipp hipp hurra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0