tears will never dry.

ja trodde att huvudvärken å illamåendet var för att jag behövde äta lite mat. men nu har jag ätit kotlett å potatiskroketter men inte fan mår jag bättre för det. jag mår inget vidare alls. har en såndär jobbig dag i dag igen när ja känner mej så jäkla nere å ledsen. kanske är det därför jag har ont i huvudet å mår illa för att jag känner mej ledsen. vem vet de kanske hänger ihop? just nu vill jag bara gråta. oh ja känner mej så sjukt stressad. ska snart börja jobba fast jag hade behövt vara hemma i dag å städa. men ja kan inte vara ledig från jobbet för jag behöver pengarna. varför skall livet vara så hårt för? varför skall allt vara så svårt för?? de känns som om ni får en enda syn på mej här i min blogg. de känns som om jag bara skriver negativa saker. ja rent ut sagt som en jävla bitter fitta. men just nu känner jag mej som en bitterfitta. innan allt hände så var jag jämt så jävla glad. å jag hade det så himla bra. det finns så mycket som ja skulle vilja ändra på i mitt liv som inte går att ändra på. åhhhhhhhhhhhh jag orkar inte åka å jobba......................................................



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du det var något som gjorde dej glad på jobbet!

2009-01-22 @ 19:45:52
Postat av: Henke

Angel, var rädd om dej. Ja, jag tror att illamåendet, huvudvärken och tårarna hänger ihop. Kropp och själ påverkar varandra, man måste vara snäll mot sin kropp för att må bra i själen. Och omvänt för att må bra i kroppen.

Tänka på roliga saker, göra roliga saker. Och det är ju precis det du ska göra i helsingborg - roliga saker :)

Jag tycker inte att du skriver enbart negativa saker här i bloggen, du har en jättefin blogg där du berättar om livets alla sidor. Både tårar och skratt. Livet är ju sådant - en dag regn, nästa solsken. En dag tårar, nästa skratt.



Nu hoppas att du får en rolig helg med alla roliga människor, på båda sidor av sundet. Danskarna är ju kända för sitt danske smil, så leenden lär det nog bli många.



Ha en underbar helg :)



kram Henke



PS! Tänk på att danskar av nån mysko anledning tål fem gånger mer alkohol än svenskar. Speciellt tål dom oerhörda mängder Gammeldansk utan att blinka ens. Tro mej, jag vet ;)

2009-01-24 @ 07:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0