sugen på en promenix

gud va sugen jag blev på en kvälls promenix, men inte när jag såg att det regnade ute. jävla piss väder. i dag har de vart en lugn dag. jag har vart ledig. å de har vart skönt å bara ta de lungt. men sen nu mot kvällen blev jag överpigg å rastlös. blir så sugen på att hitta på nåt galet då. hihi. försökte få med mej berlin gänget på att hitta på nåt i kväll men dom va trötta å skulle jobba i morgon, typiskt när jag är ledig å allt. men de kommer väl fler dagar. i morgon är jag också ledig. funderar på att gå å hälsa på min lilla mormor. hon hade visst några gardiner som hon tyckte skulle passa in i mitt kök hemma. om man kanske skulle kolla på mamma mia filmen? har fått låna den av mamma. å alla säger att den är jätte bra men jag vet inte riktigt om det är min typ av film. men kanske. får ge den en chans. ha de så fint alla. pussis å natti...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja gälsa på mormor då blir hon glad! Kram

2009-01-13 @ 05:54:21
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÄLSA PÅ

2009-01-13 @ 05:54:54
Postat av: Henke

Ja, det blir fler äventyr med Berlin-gänget även om vi var lite sega ikväll :) Nya gardiner låter mysigt och Mamma Mia-filmen är sevärd, lite ovant dock att se Pierce Brosnan i en sån roll han har där. Man tänker sej hela tiden honom som Bond :) Kram

2009-01-13 @ 08:22:47
Postat av: Anki

Men Henke då får du ju blunda när Pierce Brosnan agerar i Mamma Mia.....LER

2009-01-13 @ 16:09:18
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jojjo

nästa fredag kan d ju bli galet ;) haha

2009-01-13 @ 18:18:04
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0