sova som törnrosa.



detta är nog en utav dom vackraste balladerna jag har hört. blir ju för tusan kär!


oj oj
vilken super lång dag det har varit i dag då. somnade vid fyra imorse å gick upp halv åtta. de va verkligen kämpigt. jobbade mellan 9-18 men de gick faktiskt förvånansvärt bra. var hur pigg som helst i huvudet men väldigt trött i kroppen. så hela kroppen känndes som om den va gjord av spagetti. men jag jobbade på endå. å det är tack vare mina underbara arbetskamrater som förgyller min dag. efter jag hade slutat var det raka vägen hem å städa. för tjejerna å lilla nate skulle ju komma på besök. de var hur mysigt å trevligt som helst. elina,amanda,nate,erika,bettan, åh carro med sin lilla son vincent. verkligen världens sötaste bebisen. så de har verkligen varit en mysig kväll som jag fick spendera med mina underbaringar. Älskar er tjejerna. <3


Har äntligen kommit i gång med att titta på sex and the city filmen med. har halva kvar att se. den är så underbart bra. både rolig å sorglig. verkligen hur grym som helst. det är verkligen en film som jag rekomenderar. faste de flesta har väl redan sett den. det är bara jag som ligger efter. ska se slutet på den nu om en stund. å sen skall jag sova som törnrosa.
så ha en underbar lördags natt.
Puss o kram!




Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det är inte konstigt att det känns som om din kropp är gjord av spagetti det var ju din bästa maträtt när du bodde hemma under en lång tid.Kram

2009-01-04 @ 09:04:04
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0