orolig.

i dag har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. men jag har varken haft någon ork eller lust med det. jag har i alla fall jobbat i dag mellan 9-15. sen kom mamma å hämtade mej å vi åkte å handlade. mamma köpte en svart vas med vinröda tulpaner i till mej. hon tyckte att jag behövdes muntras upp. gullig mamma jag har va. hände en jobbig grej med mej förut som jag börjar bli ganska så orolig över. hoppas det inte är det jag tror för då blir jag ennu mer ledsen. får väl kolla upp det om det fortsätter. upp å jobba tidigt i morgon med. jag börjar halv åtta. å det är tidigt tycker i alla fall jag. men what ever jag sover ju endå inte. har börjat ta mina piller igen. så hoppas dom kan hjälpa mej igen för sjukskriven vägrar jag att bli igen. jag vill bara bli glad igen å må bra. men hur gör man??

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman, du är stark! Kom ihåg att jag finns här för dig <3<3<3

2009-01-19 @ 22:16:20
URL: http://www.finest.se/sarakrantz
Postat av: Mamma

Vad var det för en jobbig grej som hände? Det är sånt du skall berätta för mej.

2009-01-20 @ 08:01:46
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0