ni har väl inte missat???

ja ni har väl inte missat att spana in denna kuliga sida www.tjuvtittat.se den är så sjukt rolig. har verkligen fastnat för den sidan. ja den tycker ja att ni verkligen ska spana in. annars så har de vart en lång dag på jobbet med mycket kunder. ja var jäkligt trött på jobbet i dag med eftersom att ja knappt sover nåt på natten längre. vet inte varför men ja känner oro i hela kroppen. det är jätte jobbigt att känna så. efter jobbet så va ja i alla fall duktig fastän jag var sjukt trött. jag åkte å tränade med anna-carin på jobbet. de blev ett medel gympa pass på en timma. å nu känns de verkligen att jag e sjukt trött. ligger i sängen å orkar knappt hålla öppe ögonen. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha jag har den som startsida ^^ den e mkt kul (=

2009-01-18 @ 22:30:41
URL: http://femtimdibf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0