min blogg är min psykolog.

nu har jag gått hos en riktig psykolog och en läkare ett ganska så bra tag. men jag tycker inte de hjälper att prata om det. jag är inte en sådan människa som kan sitta där å öppna mej för vem som helst. å speciellt inte för någon som man inte känner. så därför säger jag att min blogg är min psykolog. för där slipper jag prata. han accepterar att jag skriver i stället å han kommer inte med en massa dumma förslag eller synpunkter. så där är ett ganska så stort skäl till att jag bloggar.
men det är kul när ni kommenterar också så det får ni börja göra lite oftare. för man blir glad när man får kommentarer.
och så ser man ju att det är ganska så många som läser min blogg. men det är tråkigt att ja inte vet vilka ni är som gör det. så kan ni inte bara skriva erat namn i en kommentar eller vad som helst. för som sagt hade vart roligt att veta vilka ni är. ha nu en bra söndags kväll. kan tänka mej att dom flesta har ångest över att gå å jobba i morgon. för det har verkligen jag. men har ju bara vart ledig i dag. jobbade i går så det har inte varit någon riktig helg för mej inte. men nästa helg så blir det en riktig helg. för då är jag ledig både lördag å söndag. vilket skall bli så himla skönt. jag å två kära vänner skall åka ner till helsingborg å kolla på en spelning med mustasch. vet inte om det bandet riktigt är så bra. har aldrig hört dom ens. kanske borde youtubea dom å lyssna lite. men jag gör det för en skoj grej. för att göra något annorlunda å ha lite kul med mina kära vänner. efter spelningen blir det utgång i helsingborg. massa öl å sprit. då ska ja passa på å dränka mina sorger. så då får vi se vad helsingborg har att ge. det bor i alla fall en massa skåningar där nere. å hur charmig är inte den dialekten. jo hur charmig som helst. fast i bland kan det vara svårt att förstå. men lyssnar man noga så förstår man å det är ju tur det. många tycker att skånska är fult men jag tycker att det är en jätte charmig dialekt i alla fall. ne nu ska ja nog titta på en film å sen sova. upp å jobba tidigt i morgon. ha nu en underbar söndags kväll. försök i alla fall. för denna söndagen har verkligen rent utsagt varit en skit dag. nu har jag nog slut på tårar i alla fall. det måste jag i alla fall ha. natti puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför har det varit en skitdag idag? Bloggen är jättefin !!! Tjejen på bilden högst upp är också fin! Kram lilla Gumman!

2009-01-18 @ 22:28:01
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Mamsens bästis

Förlåt Sanna, att jag varit så dålig på att ge dig kommentarer. Jag tittar in på din blogg i stort sätt varje dag.Tycker om att läsa den,just för att du uttrycker dina känslor så fint.Måste passa på också att säja att din blogg är mycket finare i rosa. Gladare å lättare att läsa.

Kraaam........

2009-01-18 @ 23:13:59
URL: http://havoskog.blogg.se/
Postat av: Elina

Du är en av världens finaste människor! Massa kramar!

2009-01-18 @ 23:50:14
Postat av: Caroline

Håller med dej, mycket lättare att få skriva av sej än att prata. Du är underbar hjärtat!

2009-01-19 @ 00:22:51
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: Henke

Angel, jag läser din blogg och kommenterar så ofta som jag kan. Det var nog några dagar sedan sist, men jag läser fler inlägg än jag skriver kommentarer. Intressant också att du använder bloggen som "säkerhetsventil" - egentligen är det ju suveränt. Struntsamma vilket sätt man har att berätta det som är viktigt. Vill man inte prata kan man skriva. Det går lika bra :)



Hoppas ni får kul i Helsingborg, det är en höjdarstad :)



kram

2009-01-19 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0