kan inte sova.

ja nu är klockan snart tolv å ja ska upp absolut senast halv åtta i morgon. fattar inte hur jag skall orka med det bara. skulle ha jobbat 7.30 - 19.30 på tisdag men eftersom att ja mår som ja mår nu så tar min bror halva tiden på kvällen där vilket är skönt. snäll bror man har. kanske om man skulle försöka somna till nån film. men ja e så himla rädd att försova mej till jobbet. å så vågar ja inte sova på natten. för ja e så rädd att de ska hända nåt med nån utav mina nära å kära. ja ligger på hel spänn hela tiden. varför kan ja inte bara slappna av å sova. ne nu låter jag som en bitter fitta igen.

Kommentarer
Postat av: Anki

Älskade gumman nu skall vi sova du och jag God Natt.

2009-01-19 @ 01:18:00
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Henke

Angel, du är absolut ingen bitterfitta. Och som utlovat fick du ditt "vakna-samtal" imorse. Har jag lovat att jag ska väcka dig så håller jag det löftet om det så innebär att jag ska ringa femtielva gånger tills du öppnar dina ljusblå ;) Hoppas du får en nice dag på jobbet :) kram

2009-01-19 @ 08:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0