hultsfred 2009





Åh jag blev så sjukt glad när jag fick reda på att the killers kommer till hultan i år. dom är ju så himla grymma. hoppas dom kommer att spela deras bästa låt."when you were young" .


en grej som inte är rolig. tror jag börjar bli sjuk. har haft ont i huvudet hela dagen. en såndär jobbig huvudvärk som aldrig vill gå över. den har suttit i sen jag vaknade å sitter fortfarande i. å jag får verkligen inte bli sjuk nu när jag å johanna å lisa ska ner till helsingborg på lördag å kolla på mustasch. vet ni i fall de finns några roliga krogar i helsingör.? för vi funderar på att ta båten över å gå ut på krogen i danmark. de kanske hade vart ball. tror det e mycket billigare å dricka öl i alla fall på krogen där. men de jävliga är att man inte förstår danska haha. men öl borde dom nog i alla fall förstå. för danmark är ju ölens land. haha. tycker jag i alla fall. jävlar va danskarna dricker öl. i morgon måste jag gå upp sjukt tidigt.ska köra mammsen till jobbet å hon ska vara på jobbet kl sex å de e tidigt. sen ska ja hem å duscha å powernappa för jag börjar jobba kl nio. är sugen på att köpa ett par nya party skor med. men de får jag göra på lördag. hoppas ni har haft en bra dag mina små kycklingar.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kycklingar?????

2009-01-22 @ 22:51:20
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Tjoppalanta

Vi får hoppas att du inte bli sjuk nu då som sagt när du ska åka iväg och allt! själv ska jag jobba hela helgen... -.-

Men det bli ju goa pengar! :D

Hoppas ni får det bra i helgen och att ni hittar nån bra krog! :)

Kram!

2009-01-23 @ 16:44:37
URL: http://blinktwice.blogg.se/
Postat av: Elina, the one and only!

You me and a whole other bunh of freaks at Hultsfred 2009, det blir inte mkt bättre än så, haha!

2009-01-23 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0