fröken svår.



har blivit förälskad i en lars winnerbäck låt som heter kom i håg mig, den versionen när han sjunger med en tjej
den är så himla vacker
  ♥


du har verkligen lämnat oss med en stor sorg i mitt hjärta. det går inte en enda dag utan att jag tänker på dej.å de går inte en enda dag där ja inte fäller någon tår. tårarna blir till hav. kanske är det du som gråter dom dagarna när det regnar? för att du saknar oss så mycket? för jag vet ju att du inte ville lämna oss. men att det skulle göra så här ont hade jag inte ens kunnat föreställa mej. dom sista två veckorna har inte alls varit bra, jag sover ungefär 2 timmar per dygn å äter nästan ingenting. försöker äta men mår bara illa då. förstår inte vad som har hänt med mej. snälla kom tebax. jag vet att det inte går. men kan inte ett mirakel hända. att du bara kliver ner från ditt moln å är min pappa igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du Sanna pappa är hos dej hela tiden och hann ser vad du gör! Du måste ta dej samman och äta o kämpa emot demonerna! Älskar dej Mamma!

2009-01-18 @ 22:34:43
Postat av: Henke

Angel, jag vet att det du har det jättejobbigt. Men jag vet också att du är en stark tjej med ett stort hjärta. Så stark att du kommer att ta dej ur dimman, så stark att du en gång kommer att känna dej bra igen och så stark att du kommer att kunna börja det underbara liv som ligger framför dig fullt ut.

Men, för att vara stark måste du ha energi. Och energi får du genom att äta. Utan att äta blir det ingen energi.

Visst kan det vara jobbigt att se en hel tallrik framför sig när man hoppat över regelbundet ätande i flera dagar. Men, man kan ju göra mindre portioner i början - lite mat som man får i sig är bättre än ingen mat alls.

Och låt det ta den tid det tar att äta portionen, det är ju ingen racertävling. Risken att du skulle börja må illa blir mindre om du inte slänger i dej käket.

Ta det lugnt och varva ner medans du käkar så kommer kroppen att slappna av och trivas med att få mat.



Mat ger energi och energi gör Angel stark :)



tusen kramar



Henke



2009-01-19 @ 17:58:29
Postat av: Gunnel (Gu)

Vad jag beundrar denne Henke (som jag inte alls känner, eller vet något om) men som verkar vara så himla godhjärtad och klok med en otrolig empatisk förmåga. Det måste kännas trygg för dig att ha en sådan vän som vill dig så väl och säger precis dom rätta orden du behöver få höra när din tillvaro känns jobbig. Hoppas att han får uppskattning för att han är den han är. Och hoppas att du följer hans goda råd. En hälsning och tack till Henke från mig och en varm kram till dig

2009-01-19 @ 23:55:43
Postat av: Mamma

Håller med "mammas moster" Gunnel. Henke är underbar väntar på att han skall börja blogga! Jag kommer alltid att läsa hans blogg. KRAM SANNA O EN TILL HENKE MED

2009-01-22 @ 22:55:08
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0