förvirrad.

i dag har jag verkligen ingen lust med att jobba. jobbar mellan 15-21 å det gjorde jag i går med. å i går hade jag heller ingen lust med att jobba men de gick min väg endå tack vare en helt galet härlig arbetskamrat. hoppas det går min väg i dag med. och att det går lika lätt å fort att jobba som i går. men jag får i alla fall vara glad för att jag fick sovmorgon i dag. men jag känner mej inte riktigt bra i dag. huvudet värker å en massa tankar snurrar i mitt huvud. så mycket som jag vill ha svar på. så mycket jag vill veta men det känns så långt bort. om det endå kunde vara lättare. jag känner mej super stressad, behöver städa här hemma men när ska jag få tid till det? för när man kommer hem från jobbet är man så fruktansvärt trött. och det är på grund av att jag sover så fruktansvärt dåligt på nätterna. vet inte hur många gånger som jag vaknar på en natt. och det är verkligen jätte jobbig. för man känner sej verkligen inte utvilad då. men man får hoppas på att denna svarta svacka försvinner helt någongång. om den nu gör det. i dag känns det som om den aldrig kommer att försvinna. nu ska ja ställa mej å laga lite mat och se om huvudvärken försvinner då. hoppas kan man ju alltid göra i alla fall. hoppas ni får en bra dag. Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Tjoppalanta

Ja vi får verkligen hoppas på att du mår bättre i dag. Antar att den goa personen du jobbade med i går inte jobbar i dag, så det e ju synd. Hoppas det går vägen för dig iaf! Ha en bra dag!

Kram/ Johanna

2009-01-22 @ 13:11:43
URL: http://blinktwice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0