en jobbig dag.

jag behöver två lediga dagar. en dag till att städa å en dag till att bara ta det lungt å inte göra någonting på, för jag känner mej helt slut körd. men när skall dessa två dagar komma? känns inte som om jag gör något annat än å jobbar. å det är lite tråkigt. men man behöver ju pengarna. livet är ganska så hårt endå. tycker att man borde få ha mer fritid. för man jobbar ju för tusan mer än va man är hemma å är vaken. för efter å innan jobbet ligger man ju å sover för att man är så sjukt trött just för att man har jobbat så himlans mycket. på ett sätt längtar jag tills jag bli pensionär men endå inte, för gammal vill jag ju inte bli. jag vill resa bort ett tag. åka utomlands å bli brun å bara ta de lungt. gud va härligt det hade vart. ja i dag känns allt verkligen deppigt. men shit happends, life goes on.


Kommentarer
Postat av: jojjo

gumman, ja förstår dej!! ja skulle osså bara vilja ligga i sängen en hel¨dag o inte göra ngt typ!! Hoppas du får sova lite i helgen :) pöss

2009-01-30 @ 16:01:24
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det känns så där när man varit sjukskriven ett tag, det tar tid att komma igång igen och jobba heltid. Kram

2009-01-30 @ 17:17:55
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Henke

Jag tycker du är duktig som hugger i och kämpar på. Jobba är ju rent allmänt segt, och många gånger är det väl just bara lönedagen som hägrar - men du får inte glömma att du har turen att ha så nice jobbarkompisar. Det är mycket värt det också.

Och sen, när du får några dagar för dig själv, så ta vara på dem. Gör sånt som du tycker är kul, sånt som du kan minnas med ett leende och kanske sånt som du kan skriva om i bloggen :)



Pengar är inte heller allt hjärtat. Men det blir liksom lite enklare att göra roliga saker när man har dom där extra kronorna över :)



kramar



Henke

2009-01-30 @ 19:06:25
Postat av: Anonym

En STOR KRAM till Henke som skriver så fint till dej! Och två bamse kramar till dej Sanna!

2009-01-30 @ 21:18:32
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: mammis kompis

Borde väl lämna en kommmentar på inlägget, men nä, orkar inte just nu. Vill i alla fall tacka för inbjudan till mini-förfesten imorgon. Gulligt av dej.

Kram

2009-01-31 @ 01:19:21
URL: http://havoskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0