dåligt av mej.

jag det är verkligen as kasst av mej. har varit sjukt dålig på att uppdatera dej min kära blogg. men har inte varit hemma så har inte hunnit med det. i dag har jag vart hos doktorn. de gick bra men sjukt lång tid tog det. hela två timmar. trodde jag skulle dö. men nu är det gjort i alla fall. så nu ska ja snart i väg till jobbet vilket ja inte är det minsta sugen på. usch å fy å blä. men man måste. har fått tillbaka min bil nu med. den har ju vart dum å inte velat starta när jag har velat. men nu vill den äntligen min lilla pingla. nu ska ja hoppa in i duschen goingar. ha en bra dag. pusssssss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vart har du varit när du inte varit hemma?? ;)

2009-01-29 @ 14:50:07
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag! Själv är jag hemma sjuk, du råkar inte veta någon bra film man borde se? :) Kramar

2009-01-29 @ 14:55:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Henke

Så bra att det gick bra hos doktorn :) kram

2009-01-30 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0