är gamla sanna tillbaka?

dom senaste dagarna har jag inte alls kännt mej deppig. känns som om jag börjar komma på fötterna igen. kanske va det årsskitet som behövdes? jag tror att detta året kommer att bli ett bra år. man kan ju alltid hoppas i alla fall. åh det är skönt om bitter fittiga sanna blir glad sanna igen. i dag har tiden gått snabbt på jobbet fast det var strul med kassorna å alla kassorna var sjukt sega så gick i alla fall tiden fort. så nu ligger jag helt utslagen på min soffa. nåt konstigt har verkligen hänt mej. jag sover sjukt lite nu för tiden. jag vet inte varför ja kan inte bara sova. så nu är jag super duper trött. man kanske borde powernappa lite? för ja har ju lång sov morgon i morgon å vill inte vakna tidigt. börjar ju inte föräns kl tre vilket är skönt. men nackdelen blir ju den att man får jobba till kl nio. men de går. ne nu pojkar å flickor, nu blir det en film att halv sova till. ha det så bra. puss puss


Kommentarer
Postat av: MAMMA

årsskitet???

2009-01-06 @ 22:15:26
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: sanna

Oj de ska vara årsskiftet

2009-01-06 @ 22:24:39
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Henke

Hehehe...en Freudiansk felsägning ;)?

2009-01-07 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0