äntligen hemma :)

denna dagen har gått så otroligt segt, åh jag har vart så sjukt trött i dag. visserligen jobbade jag bara 15-21 å halva tiden va de kassan å sen självscanningen. åh sista kunden jag hade i självscanningen nu i kväll fick såklart avstämmningen å hade ett berg av varor i kund korgen. men de gick endå. åh nu sitter jag här hemma å pratar i tele med en kär vän. i morgon skall jag sova ut. börjar inte föräns kl tre då med. så himla skönt. ska nog somna till en film i kväll med. det är så himla gött å somna framför tvn i soffan till en film. å sen vakna upp på soffan å trippa till sängen å sen somna om å veta att man har sov morgon. underbart. ne nu får jag vara lite social mot min kära vän i telen. ha en underbar kväll :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära vän i telefon? Nu blev jag nyfiken igen. KRAM MAMMSEN

2009-01-14 @ 23:43:41
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jojjo

vem e din kära vän... o hur mår ögat hihi;) puss

2009-01-14 @ 23:46:37
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0