2009 ser bra ut :)

fast det tar en timma för mej att gå till jobbet skall jag endå vara duktig att gå. jag å en arbetskamrat har bestämt oss för att gå. super duktiga är vi. men jag tycker faktiskt om att gå långt. det är så mysigt på något sätt. rensa alla tankar som man har i huvudet å så. och det är så himla lätt att prata med denna tjejen som jag ska gå med till jobbet. för hon har åkt på precis samma sak som jag har haft. panik ångest. åh det är verkligen inget man kan leka med. det är jätte jobbigt å man kan heller inte kontrollera den. det enda som kan göra den mildare som hjälpte för mej var vila å piller mot panik ångest. men nu är jag så gott som frisk. har inte haft panik ångest på jätte länge nu, vilket verkligen är super skönt. för det är det värsta jag har vart med om. att inte kunna hantera när man ska svimma, spy å börja skaka av rädsla. och jämt känna sej så himla svag. men i dag mår jag som sagt bättre. men klart man har ju fortfarande dagar som känns tyngre än dom andra. men då måste man tänka framåt och inse att det kommer att bli bättre. år 2009 tror jag kommer bli ett så mycket bättre år än va det var förra året. för dom fyra senaste åren har jag fått slåss mot ondskan som drabbade min familj och släkt. och att jag har vart med om alla dessa hemska saker har bara gjort mej starkare sen jag blev frisk från panik ångesten. jag har verkligen fått vart med om att leva ett liv när det är som värst. men nu har jag bestämmt mej för att se tillbaka så lite som möjligt på det hemska som har varit å se possetivt framåt. det är så man får göra annars så fungerar det inte. men som sagt 2009 kommer bli ett bra år. det har redan börjat hur bra som helst. nu ska jag göra något att äta å sen göra i ordning mej för jobbet å den långa vägen som jag har till jobbet. så ha nu en bra dag. de ska i alla fall jag ha. puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra gumman att du är posetiv nu, du har verkligen fått vara med om mycket men nu skall vi se framåt. Kram mamma

2009-01-15 @ 16:10:04
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Henke

Låter superbra angel :) kram

2009-01-16 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0