vart har lilla data nörden sanna tagit vägen?

ingen som vet, ingen som vet. haha jo jag vet. jag har inte lika mycket ork och tid längre som jag hade innan. och det beror på att jag jobbar tusen gånger mer än va jag gjorde innan. och därför blir bloggen lidanade. jag som älskar att blogga i vanliga fall. men jag har vart så trött när jag har kommit hem från jobbet det senaste å då blir det bara en snabb titt på bloggar å lite annat, å sen har det inte funnits tid kvar för mej att blogg för att ögonlocken har hängt nere vid knäna. så sanna har blivit en film tönt i stället. men inte en såndär riktigt soffpotatis inte. för i söndags var jag faktiskt ute å sprang i en timma fast det var snö slask och glas halt. de kalla jag inte soff potatis. såg på patrik 1,5 i går med. jävlar vilken härlig film. den rekomenderar jag verkligen att ni ska se. haha. handlar om ett bög par som vill adoptera ett barn. så den är ett måste att se. nu sitter jag bara å väntar på att tiden skall gå. ska träffa mamma vid halv fyra. hon ska följa med mej å köpa gardiner å så ska jag även köpa en present till lillebror som fyllde år i måndags. ska även passa på å stor handla mat. eftersom att det ekar i mitt kylskåp. haha. så ha nu en bra onsdag. för nu ska ja göra mej i ordning.

Puss o kram!



SHIT VA PARTY SUGEN JAG ÄR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0