thanks mamma for the dinner!

hoppsan kerstin. lite dålig uppdatering på mej. men jag ber så hemskt mycket om ursäkt. nu uppdatarer jag i alla fall. dagen i dag har varit väldigt lång å seg. jag började halv åtta i morse å kunde som vanligt inte sova i natt. så var hur trött som helst på jobbet. i tre nätter i rad nu har jag sovit jätte dåligt. ingen aning varför. men ja känner mej orolig i hela kroppen hela tiden, fast än jag inte har något att vara orolig för tillfället. men de kanske är för att några utav mina nära å kära inte mår så bra nu av olika anledningar så man går och oroar sej för dom. och det är inte ett dugg kul. i dag mår jag verkligen jätte illa. de gjorde jag i går med. å har ont i magen. ja säger som ac på jobbet att jag mår inte dåligt på det sättet man gör när man är sjuk. nä det är oro i kroppen. hoppas den går bort snart. är jobbigt att känna sej orolig hela tiden. i alla fall i dag har jag vart på middag hemma hos mammsen å lillbrosan. där bjöds det på lövbiff i sås med potatis. det var verkligen hur gott som helst och hur länge sen som helst jag åt det. så det tackar vi för. kl nio börjar andra avenyn så då sitter jag bänkad vid tvn. å sen deckar jag nog, skönt att jag inte börjar föräns kl tre i morgon så då blir det sov morgon. yes där va det lite update. mer orkar jag inte skriva i detta inlägg. så ha nu en trevlig kväll. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsegod Gumman!

2009-02-17 @ 20:28:21
Postat av: Mamma

Vem tar bort mitt namn?

2009-02-17 @ 20:28:58
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Tjoppalanta

Inte roligt att behöva vara orolig och gå runt och må dåligt hela tiden! :(

Bra att du fick lite go mat i dig hos mamsen då.. :P

2009-02-21 @ 09:55:27
URL: http://blinktwice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0