rastlös!

nu är jag äntligen fri från denna hemska magsjuka som jag hade i hela tre dagar. usch de va inte speciellt rockigt. men nu är den äntligen borta. så nu sitter jag här helt utvilad å sjukt rastlös. de springer i hela kroppen på mej å jag vill hitta på nåt kul men alla normala människor ligger å sover vid denna tiden på en helt vanlig onsdag. men inte lilla sanna. oh shit jag blir galen så rast lös jag är. annars så har jag färgat mitt hår i dag. det blev det gamla vanliga mörka håret. vågar inte prova på det ljusa. dom flesta sa att ja skulle ha de mörka kvar så ja körde på de. vet oxå om jag hade provat på det ljusa så tror jag bara att jag hade ångrat mej å färgat tillbaka till de mörka igen endå. jag har också provat på å smörja in mej i brun utan sol. men jag tog den väldigt svaga varianten av den för ja vill inte att det ska se ut som om jag har vart i grekland dessa tre dagar när ja har legat hemma sjuk, så att dom inte tror att jag har skolkat haha. men i alla fall blev inte så stor skillnad. men jag ser inte lika blek ut längre i alla fall. åh det är ju tur det. ja ser faktiskt lite somrig ut i ansiktet nu. lite gyllene brun. så jag blev ganska så nöjd fast det inte syns så mycket. nästa gång kanske jag provar på den starkare. den som bli lite mörkare. nu är det bara två dagar kvar till helg. i vanliga fall brukar ja inte se framemot helgen för ja jobbar oftast då. men denna helgen är jag ledig. å på lördag är det utgång å middag med willys brudarna. åh det kommer verkligen bli super trevligt. längtar som tusan. aja ne nu får jag trötta ut mej med en film eller nåt. skönt att vara frisk nu i alla fall. ha en underbar natt å sov sött.

Puss o kram!











en trött sanna som gömmer sej breve två heta willys brudar som tyvärr inte ville titta in i kameran.
åh lilla mamma med brillorna :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den här lördagen så får willys brudarna klara sej utan partypinglorna! Men vi får anrt göra om det...Kram från en av partypinglorna.

2009-02-05 @ 00:00:34
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Härligt att du är frisk!! mer bus på jobbet nu :p

Hehe, kul att du fixade håret, de gjorde jag med idag ;)

Så mycket kul de ska bli på LÖRDAG!

ses snart puss o kramis

2009-02-05 @ 11:01:38
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0