oh shit vi hamnade i säng..

jag å bloggen alltså haha. så nu ligger ja här med min lap top å skriver ett litet blogg inlägg. i dag har dagen faktiskt gått väldigt fort på jobbet. jobbade mellan 15-21 å de va bara roliga som jobbade i dag. så de va nog därför tiden gick så fort. vilket var skönt. i morgon är det redan fredag. veckorna går så himla fort. så snart sitter man la där med rullator å är gammal tant. usch jag vill inte bli gammal å få rynkor. men min mormor å morfar är ju fräscha så får hoppas att jag ärver det från dom. i morron ska ja jobba hela dagen halv elva till halv åtta. sen blir det hem å vila. de skulle blivit utgång egentligen men jag måste verkligen vila är helt slut. ska ju jobba på lördag med. i dag har min syster köpt sin brud klänning med. jätte fin blev den. har bara sett den på kort men tror den är jätte fin i verkligheten med. så snart gifter hon sej. det ska bli kul. ne nu ska ja nog släcka mej själv å sova några timmar innan det är dags att gå upp igen å åka å jobba. natti natti på er. Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja du lilla gumman jag behöver nog också släcka mej själv och sova nu! Men du jag hittar inte knappen var sitter den? Kram mamma.

2009-02-12 @ 23:50:22
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men hur farao skall jag kunna trycka på den knappen när jag ligger i min säng? Jag har inte så långa armar!

Kram

2009-02-13 @ 20:49:13
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du det var en bra ide...ha ha

2009-02-13 @ 21:10:16
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0