nya grannar i morgon.

ja i morgon flyttar johanna å lisa in under mej. så i morgon efter jag har slutat jobba kl 21 ska jag ner till dom å dricka vin för att fira att dom har flyttat in. skojsigt kommer det att bli. i dag har jag jobbat å ska jobba hela dagen i morgon med. därför är jag inte ute å partar. men nästa helg blir det party hos hanna. å helgen därefter bowling å utgång med några arbetskamrater. kommer bli jätte skojsigt. usch va dålig jag har blivit på att blogga då. men ska försöka att bli bättre. har precis färgat mitt hår. bara utväxten. så ja hoppas det blev bra. å nu ska ja smörja in mej i brun utan sol. så ha en underbar lördags kväll. pusssis!

Kommentarer
Postat av: jojjo

D kommer bli skoj;) Ses imon!♥

2009-02-28 @ 22:30:36
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Tjoppalanta

coolt som sagt att ha vännerna så nära.. :)

akta bara nu när du tar brun utan sol så det inte blir som det blev för mig på studenten.. :O :D haha kommer du ihåg? jag blev ju nästan lika svart som en bränd kladdkaka! :D och så mina knogar... minns du? :P

ha en bra dag!

2009-03-01 @ 09:40:08
URL: http://blinktwice.blogg.se/
Postat av: Henke

;)

2009-03-01 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0