mycket jobb resulterar i dålig uppdatering!

ja det har verkligen varit mycket jobb. att gå från att vara sjukskriven till att endast vara ledig en dag denna veckan. de vill säga i morgon. det tar vekligen på kraften. så jag har vart så sjukt trött när jag har kommit hem från jobbet så jag har inte haft ork eller tid att blogga. men jag blir i alla fall rik. å det är ju bra. i kväll har jag en lugn lördags kväll med film. orkade verkligen inte hitta på nåt. men de e skönt att bara vara hemma också. har ju vart ute flera helger i rad så detta är min första lugna å vita helg på hur länge som helst. och de behövdes verkligen. för annars kommer jag inte orka hålla på å jobba så mycket som jag gör. nästa månad har jag en så länge tagit sex extra jobb dagar. åh jag hoppas de blir fler. har ju blivit arbets narkoman känns de som. men eftersom att jag ligger back med min ekonomi till både mamma å lillebror så måste ja jobba. ha nu en bra lördags kväll å festa för mej med. pusssar


Kommentarer
Postat av: Anki

Lilla vännen ta det lungt allt ordnar sej med tiden. Kram och Puss Mammsen

2009-02-21 @ 22:56:30
URL: http://anki62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0