monster passet är förbi.

ja i går hade jag verkligen ett monster pass på jobbet. jobbade från öppning till stängning det vill säga 10-21 på ett å samma ställe ute i förbutiken. men det gick faktiskt förvånansvärt bra endå. tiden gick väldigt fort men ja kan ju säga att man verkligen var både trött i huvudet å kroppen efter det passet. för det är så sjukt mycket att tänka på. men nu är det över i alla fall. så om fyra veckor har jag det passet igen. tjej kvällen hos min syster va mycket trevlig. men jag var ganska så trött. eftersom att jag hade jobbat hela dagen å skulle jobba dagen efter. men nästa helg är det utgång med flickorna på jobbet å då är jag ledig så då blir det verkligen fullt ös medvetslös haha. eller va säger ni tjejer? ska bli så himla kul längtar som tusan. idag skulle jag egentligen ha jobbat extra mellan 7-15 men ja gav bort min extra tid till lilla lisa som verkligen blev super glad. så i dag har jag verkligen sovit ut å ska ha en sådan dag som man inte gör någonting alls på. å det var verkligen länge sen jag hade en sådan dag så det ska bli super skönt. annars så har det inet hänt så mycket mer som ja kan komma på såhär på rak arm. nu ska ja fortsätta å kolla på oprah. det är så bra å intressant program. va tycker ni. ha en underbart bra dag. Puss o kram!






Kommentarer
Postat av: jojjo

D kommer nog bli skitkul till helgen;)

2009-02-02 @ 14:54:47
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Absolut! så se till att krya på dig, gumman!! Puss o kram

2009-02-03 @ 10:08:45
URL: http://tiggerlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0