finare arbetskamrater kan man inte få.

en oförglömlig lördag med världens underbaraste arbetskamrater. de e bara brudarna på bilderna som är mina arbetskamrater. eftersom att de va tjej kväll. grabbarna fick komma senare. men dock inte killarna från jobbet. bilder säger mer än tusen ord!




lille john å johanna




mikael å malin




sofie, jag å lisa



ann å malin



annacarin,lisa å anna



grannen natalie



sebastian å tobbe



sofie å sanna i vimlet på Peter Niklas



ett gött vin



mina flickor

Tjejer ni betyder väldigf mycket för mej. Hoppas ni vet det.
Åh en hälsning till Johanna tjejen i rosa på sista bilden.
Gud va synd att du inte hängde på ut. så tråkigt att du inte mådde bra.
Gumman när inte du mår bra så mår inte jag heller bra!
Men snart är vi grannar :)


Kommentarer
Postat av: jojjo

hihi vilka fina bilder :) du e så gullig ..ja du när ja o lisa flyttat in så blir d rockigt ;) då kan vi ha små mysiga vinkvällar varje dag hihi... d vinet va så gott! måste köpa en sån där till mej sj osså;)

2009-02-09 @ 14:56:18
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Henke

Bilderna talar sitt tydliga språk - det var fullt ös :)

2009-02-09 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0