ett hjälplöst litet barn.

ja det var precis så som jag kände mej i går kväll. har åkt på magsjukan, feber å ont i hela kroppen. å i går kväll när man var trött å det gick verkligen inte att sova så kände jag mej som ett hjälplöst litet barn. visste inte vart jag skulle ta vägen. i dag har det varit lika dant. så himlans jobbigt att vara sjuk. jag brukar aldrig bli sjuk. å när jag väl blir sjuk så blir jag jätte sjuk. usch det måste gå över. va hemma från jobbet i går å i dag å ska vara det i morgon med för de har bara blivit lite bättre. spyr inte lika mycket längre å det är ju skönt. fick också reda på en jätte rolig nyhet i dag med. har ju vart lite tråkigt att malin min granne ska flytta. men nu ska lisa å johanna flytta in i malins gamla andra hands lägenhet å jag blev verkligen hur glad som helst. det kommer inte vara en enda lugn stund när dessa två party pinglor flyttar in. å tjejer vi ska ha så kul. så denna nyheten förgyllde min sängliggandes sjuka dag i alla fall. mammsen var jätte gullig innan. hon va här med mat å cola som hon hade handlat till mej. men det är inte det lättaste att äta när man är magsjuk. för det första smakar inte maten någonting å efteråt får man så sjukt ont i magen å mår illa. usch å fy å blä. bara jag blir frisk innan lördag för då blir de bus med tjejerna på jobbet. något jag verkligen ser framemot. å på fredag ska jag besikta min bil. mamma tyckte att jag skulle åka dit i kort kort kjol. hm undra va hon kan mena med det. haha. kom precis ur en lång dusch å det var så skönt för man känner sej ju inte precis sexigast i världen när man har legat i en säng sjuk i två dagar. men det tog verkligen på krafterna å stå i duschen. blev alldeles yr å svimfärdig så nu är jag helt slut. vart har all min energi tagit vägen? men de va värt de för nu känner ja mej fräsch i alla fall. ne nu ska lilla sanna lägga sej å vila igen.

Puss o kram!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dej mammas Älsklings flicka :)

2009-02-03 @ 22:15:42
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0