dagens skämt på jobbet! SANNA!

i dag är det fredag den 13 e och det betyder otursdag. min dag började verkligen med otur. jag skulle ha börjat jobba kl halv elva i morse. men gissa vad som händer.?? jo lilla sanna försover sej. å vem fan försover sej när man börjar halv elva. ingen mer än jag haha. men jag hann i alla fall ringa till jobbet innan dom ringde mej. jag vaknade med min mobil som jag har som väckar klocka i handen kl tjugo i elva. å då har jag stängt av alarmet i sömnen halv tio på morgonen. det är helt sjuk. så länge brukar jag aldrig sova. ja brukar i vanliga fall vakna vid nio när jag är ledig. å endå gick jag å la mej ovanligt tidigt i går för att vara mej. halv tolv. jag måste ha varit sjukt övertrött. men i alla fall dom va inte arga när jag kom till jobbet. i stället blev jag mobbad för det. dom frågar mej hur fan jag lyckades försova mej när jag börjar halv elva å sen as garvar dom. haha ja det kan man verkligen fråga sej. hur lyckas man. klant sanna. så i kväll blir det lungt. måste verkligen vila. å ska jobba i morgon med. fast jag börjar ju inte förrän kl tre. men ja kände verkligen för en lugn kväll. så nu ligger ja på soffan å äter natur godis. mums e det. så nu får ni ha en bra fredags kväll.

Puss o kram!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Och i morgon får du inte försova dej!

2009-02-13 @ 21:11:45
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Marie

Kl 15:00! Då borde det finnas en chans att du kommer i tid till jobbet imorgon i allafall............eller?

2009-02-14 @ 00:25:07
URL: http://havoskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0